vrijdag 30 december 2011

De Challenge

Via een forum kwam ik op de site www.challengemee.nl terecht. Op deze site kun je je aanmelden voor verschillende challenges. Zo kun je bijvoorbeeld in een jaar 300 albums beluisteren, 20 boeken lezen of 150 films kijken. Deze laatste challenge heb ik gekozen. In 2012 ga ik proberen 150 films te kijken. Op deze blog kun je zien welke films ik heb gekeken en wat ik er van vond. Dat zullen allerlei films zijn. Zowel films die al eerder zijn uitgekomen als films die in 2012 uitkomen. Films die ik al eens gezien heb maar gewoon nog een keer wilde kijken of films die me eigenlijk niet eens leuk lijken. Zo hoop ik op 31 december 2012 te kunnen zeggen dat ik 150 films in één jaar heb gekeken.

De films beoordeel ik allemaal door ze sterren te geven:
***** Geweldig
**** Goed
*** Matig
** Slecht
* Niet om aan te zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten